• 1396/08/14 - 08:02
  • - تعداد بازدید: 9
  • - تعداد بازدیدکننده: 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

برگزاری جلسه تحلیل و بازخورد نیاز ها و انتظارات مشتریان

در اجرای برنامه ارتقا نظام جامع پاسخگویی به شکایات جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال 96 واحد های تابعه دانشگاه در خصوص " تحلیل و بازخورد نیاز ها و انتظارات مراجعه کنندگان و خدمات گیرندگان " در مورخ  96/08/13 و در محل سالن اندیشه با حضور کارشناسان اداره بازرسی و نمایندگان و مسئولین رسیدگی به شکایات واحدهای تابعه دانشگاه برگزار گردید.ادامه مطلب...

 

  • گروه خبری : اطلاع رسانی
  • کد خبر : 41130
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید