• 1396/05/04 - 13:37
  • - تعداد بازدید: 20
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZjGi

جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان

جلسه با حضور رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه ، معاون بازرسی، کارشناسان رسیدگی به شکایات  بیمارستانی و رسیدگی به شکایات معاونت درمان در روز دوشنبه 25/04/96 ساعت 10 صبح در محل اداره بازرسی برگزار گردید .

در این جلسه که به منظور ساماندهی و ارائه گزارش 3 ماهه اول رسیدگی به شکایات انجام گردید آقای دکتر علی حجازی رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات ضمن عرض خوش آمد گویی به مدعوین بحث رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع در سازمان را مطرح و تاکید نمودند که خواسته های منطقی ارباب رجوعان باید برآورده گردد و ارائه خدمات به صورت مطلوب انجام پذیرد .       

در ادامه پس از اعلام دستور کار جلسه توسط سرکار خانم شیردل مسئول رسیدگی به شکایات دانشگاه ، مسئولین رسیدگی به شکایات به ارائه گزارش 3 ماهه اول 96 پرداختند و جلسه در ساعت 12:30 با صلوات بر محمد وآل محمد به پایان رسید.

  • گروه خبری : اطلاع رسانی
  • کد خبر : 41116
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام