جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان
جلسه با حضور رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه ، معاون بازرسی، کارشناسان رسیدگی به شکایات بیمارستانی و رسیدگی به شکایات معاونت درمان در روز دوشنبه 25/04/96 ساعت 10 صبح در محل اداره بازرسی برگزار گردید .
در این جلسه که به منظور ساماندهی و ارائه گزارش 3 ماهه اول رسیدگی به شکایات انجام گردید آقای دکتر علی حجازی رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات ضمن عرض خوش آمد گویی به مدعوین بحث رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع در سازمان را مطرح و تاکید نمودند که خواسته های منطقی ارباب رجوعان باید برآورده گردد و ارائه خدمات به صورت مطلوب انجام پذیرد .
در ادامه پس از اعلام دستور کار جلسه توسط سرکار خانم شیردل مسئول رسیدگی به شکایات دانشگاه ، مسئولین رسیدگی به شکایات به ارائه گزارش 3 ماهه اول 96 پرداختند و جلسه در ساعت 12:30 با صلوات بر محمد وآل محمد به پایان رسید.