• 1402/09/18 - 10:43
  • - تعداد بازدید: 12
  • - تعداد بازدیدکننده: 12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

درباره سامانه رسیدگی به شکایات 190

مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  190 به صورت  شبانه روزی و در تمام ایام هفته و تعطیلات، بهصورت یکپارچه و متمرکز برای دریافت و پاسخ به هرگونه سؤال، درخواست، شکایت، انتقاد، پیشنهاد، مشاوره و ارائه اطلاعات در رابطه با خدمات حوزه سلامت، ارائه خدمت میکند.

حوزه فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت 190:

  • اورژانس پیش بیمارستانی: دریافت پیشنهادها، انتقادات و شکایات از اورژانس 115 و آمبولانس خصوصی (دیسپچ، عملیات)
  • دارو: استعلام موجودی دارو، مشاوره دارویی، دریافت شکایات دارویی
  • بهداشت : دریافت شکایات در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفهای و طب کار
  • درمان: دریافت شکایات مربوط به پذیرش و یا رسیدگی به بیمار در مراکز بهداشتی درمانی
  • تعرفه: دریافت شکایات مربوط به بیشدریافت پزشکان و یا مراکز بهداشتی درمانی
  • کادر درمان: دریافت انتقادات و پیشنهادات کادر درمان
  • جوانی جمعیت: دریافت انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، کادر درمان و عموم مردم در خصوص قانون جوانی جمعیت
  • عملکرد مسئولین دانشگاه ها: دریافت انتقادات و پیشنهادات از عملکرد مسئولین دانشگاه ها
  • پروژه ICERP : دریافت انتقادات و پیشنهادات در خصوص پروژه


 

  • گروه خبری : اطلاع رسانی
  • کد خبر : 41151
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید